Monday 15 August 2011

RAMADHAN, AIDILFITRI, MERDEKA SERENTAK..!!



Assalamualaikum..Sedar tak sedar dah setengah bulan dah ramadhan hadir. Rasa macam baru kemarin ja aku makan time siang. Memang sat ja rasa. Macam-macam jenih makanan dah aku try. Dari makanan negeri perlis sampai la makanan negeri johor.

Dalam masa 15 hari ni aku tak sempat lagi balik berpuasa dengan keluarga. Bukan tak mau balik tapi kos tinggi nak balik. Kurang-kurang RM100 pergi balik. pehhhh... Rugi....sabar ja lah.28hb ni aku balik ubtuk sambut raya. Sempat juga la aku berpuasa dengan keluarga. Yang specialnya tahun nie, raya,puasa dan merdeka dalam masa terdekat. So, senang larr sikit nak wish. Boleh wish 3benda dalam 1 mesej. Ok lah. Disini saya Mohd Adly, ingin mengucapkan selamat berpuasa, selamat hari raya dan Merdeka kepada semua yang berkenaan. Moga tahun ini adalah yang terbaik dari tahun sebelum ini..

No comments:

Post a Comment