Sunday 14 August 2011

INDEPENDENT OF ME

Ini 1st time aku tinggal di asrama. Sebelum nie, aku memang seboleh-bolehnya tak nak tinggal di asrama. Sebab?? hmmm...banyak sebab... Sebab utama, tak bebas. Tapi bila dah kena masuk U,  diwajipkan la tinggal di asrama untuk 1st sem. Bila aku masuk sini, baru aku rasa yang hidup di asrama nie takda lah teruk sangat. Ada orang cakap, maybe kes asrama U so, takda lah mengongkong sangat. Benda pertama yang aku buat bila masuk tengok asrama mestilah pilih katil. Kalau tengok tilam katil aku time tuh...pehhh...memang macam taknak tido kowt. Tapi sekarang ni mestilah cantik.Tido pon nyenyak. Nak tengok?? ha..nie lar rupa katil aku sekarang. Ok larr,,...






Asrama yang aku duk nie, adalah untuk 6 orang satu bilik. Bilik pon besar gak lar. Loker,meja study dan kerusi disediakan. Boleh dikatakan selesa la. Tapi yang lecehnya, plug ada 3 ja..so, kena la beli extension (betul tak eja??). Gambar sebelah adalah gambar loker kedua aku. Loker aku simpan makanan. Loker ja ada, makanan sikit. Ada maggi dengan milo ja. Bujang nama pun.











Sekarang aku nak tunjuk tempat belajar aku.Meja study arr.. Tempat paling banyak masa aku dihabiskan. Study 40%. Online 60%. Study sikit, main yang banyak. Biasa arr... Awal memang macam nie. Assignment pun tak banyak lagi. Nanti tak taw la camna. Ok tak?? Macam meja pelajar cemerlang tak?? haha












Last sekali aku nak tunjuk, loker aku. Apa nak citer ek pasal loker aku nie?? hmmm.. Loker nie aku simpan baju seluar aku. Standard r kan..?? Tapi takpa lah, aku tunjuk gak lah.
kemas kan?? aku memang tak suka semak.
Ini lah saja yang aku boleh share dalam slot independent of me.........

No comments:

Post a Comment